ليه بس يادنيا فاهمني غلط
أوهبك حبي ترميني بالزلط
أتاريكي فاهمة الطيبة عبط
الوفا فيكي باليأس أتربط
والغدر حجر بقلبي بيتخبط
أمتي يادنيا حالك هيتظبط
وتفهميني صح الصح موش غلط
وتفرقي بين الطيبة والعبط
والغدر مع اليأس هو يتربط
الوفا يبقي حر فيكي يتفرط
ينعم قلبي تحت رايته للأبد
بقلم
عادل جاد



0 التعليقات:
إرسال تعليق