انه..لسه..متعلمتش..كلام..يفيد...لعصر*
انه..ايه..عشان..اكتب عليكي..كلام..يا..مصر*
لانك..انتي..فوق..الحكايا..
ولا..يصنعوا..زيك..روايا...
وحول..حباتك..ورملك..من سنين
كانت الدنيا..ابتدت فيك البدايا..
مش نصر...لو..ما..قلت..للعيون..دا.. نصر*
يا..صاينه كل عزنه..دا..نتي..الامل
وفيك..نيسان الربيع..بدره..اكتمل.
يا..شاربه..من كف..الليالي المستحيل..
وكاتبه..عزك..يوم كتب عزه القليل.
الناس..بتوقف..حائره..من خط ايدك..
وتيجي..تتعلم تعيش العيد..في..عيدك..
انا..مهما..عشت..ح..فضل..شايل لك..جديدك..
في..قلبي...قصر*
تعيشي..تسلمي...على..الزمان يامصر*



0 التعليقات:
إرسال تعليق