12:36 ص
غير معرف
بشوف فيكى دنيتى
............................
بشوف فيكى دنيتى
بشوفها جنة
بإخلاصى و نيتى
و عشان بحبك
بشوفك أجمل واحدة
و من غيرك بحس بالوحدة
حبيت فيكى أحلى ما فيكى
حبيت روحك ربى يعافيكى
بشم عطرها فى اديكى
و ياما قلتها بروحى افديكى
يا أجمل إنسانة فى عيونى
روحك و قلبك تملى يحيونى
بتحبينى و مستحملة جنونى
عشان كده حبيتك و ظنونى
شيلانى على راسك من فوق
و لسانك حلو و ذوق
يا كاويانى بنار الشوق
حنانك على كل حنان يفوق
بحبك من تحت و فوق
و يالا بقا قبل ما افوق
يا سارقه منى مشاعرى
و روحى و جسمى و شعرى
بكيفك أنا فى بيتك
و بكيفى أنا حبيتك
حياتنا حب فى حب فى حب
و مشاعر طالعه من القلب
يا رب يحفظنا الرب
و يبارك لنا شرق و غرب
و شمال و جنوب
و يتوب علينا من الذنوب
خيوب علينا خيوب
إن ما صبرنا على بعضنا صبر أيوب
ده محدش خالى من العيوب
............................................
بشوف فيكى دنيتى ......... بقلم الشاعر محمد أبو المعاطى
بشوف فيكى دنيتى
............................
بشوف فيكى دنيتى
بشوفها جنة
بإخلاصى و نيتى
و عشان بحبك
بشوفك أجمل واحدة
و من غيرك بحس بالوحدة
حبيت فيكى أحلى ما فيكى
حبيت روحك ربى يعافيكى
بشم عطرها فى اديكى
و ياما قلتها بروحى افديكى
يا أجمل إنسانة فى عيونى
روحك و قلبك تملى يحيونى
بتحبينى و مستحملة جنونى
عشان كده حبيتك و ظنونى
شيلانى على راسك من فوق
و لسانك حلو و ذوق
يا كاويانى بنار الشوق
حنانك على كل حنان يفوق
بحبك من تحت و فوق
و يالا بقا قبل ما افوق
يا سارقه منى مشاعرى
و روحى و جسمى و شعرى
بكيفك أنا فى بيتك
و بكيفى أنا حبيتك
حياتنا حب فى حب فى حب
و مشاعر طالعه من القلب
يا رب يحفظنا الرب
و يبارك لنا شرق و غرب
و شمال و جنوب
و يتوب علينا من الذنوب
خيوب علينا خيوب
إن ما صبرنا على بعضنا صبر أيوب
ده محدش خالى من العيوب
............................................
0 التعليقات:
إرسال تعليق