السبت، 9 مايو 2015

** - همسة عاشق - ** بقلم محمد رمضان

** - همسة عاشق - **

طيب راح أعمل
إيه ..............؟
و أنا قلبي وياكي .
لو كُنتي نسياني
عمري .........
م ح أنساكي .
د إنتي الألم و ال
آآآآآآآه ..........
و شيفايَّ في لقاكي .


0 التعليقات:

إرسال تعليق

Disqus معرف

نظام التعليقات

السبت، 9 مايو 2015

** - همسة عاشق - ** بقلم محمد رمضان

** - همسة عاشق - **

طيب راح أعمل
إيه ..............؟
و أنا قلبي وياكي .
لو كُنتي نسياني
عمري .........
م ح أنساكي .
د إنتي الألم و ال
آآآآآآآه ..........
و شيفايَّ في لقاكي .


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Disqus for TH3 PROFessional

شارك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More