علموني الكيف
.............
علموني الكيف
ولاد الايه
بعد ما
خلوني
اتعودت عليه
وف طريقه
مشيت
واحده
واحده
وبشويش
سابوني
من غير
ما
يقولولي
ازاي اتوب
عنه
لكن قالولي
اجيبه منين
نهار
وليل
علموني الكيف
ولاد الايه
وشربت
و بعدين عرفت
اني ضعت
بس دا بعدين
بعد ما اتملت
الشرايين
وبقا
ف عروقي
هموم
ماشيين
علموني الكيف
ولاد الايه
ابكي
علي حالي والله
دا
الكيف مذله
خلاني نسيت
ولا ماتت من سنين
ضحكتي
ومعاها
الاحاسيس
علموني الكيف
منهم لله
ضيعوا
اجمل ايام
وسنين عمري
وما بيعديش
يوم من عمري
الا اما اشرب
كاس ولا اتنين
علموني الكيف
ولاد الايه
بشرب وابكي
من قلة بختي
و
دايما تيجي
فيا لواحدي
العين
..................



0 التعليقات:
إرسال تعليق