موجوع وواقف ..
بين جبال الصمت
جوايا ثورة غضب ..
وألف حزن وكبت
قلبى سألنى وقالى مالى
لاحد حاسسبى ولا داريبى
قلت الزمان يا صاحبى
سابنى لنصيبى
سابنى وسط الصحارى
من غير طبيبى
عمال أدارى حرقتى
وأطفى لهيبى
وأهو إنت شايل ياقلبى
حزن وألم .. بيهد
ولسة برضه مخبى
مش عاوز ترد
جوايا كل شئ إتهد
جوايا ألف سد وسد
يمنعنى أشم حتى ريحة ورد
أنا إللى قصرى كان جنب القمر
وكان حواليا حور
جه القدر .. خلانى تحت
على أرض بور
دلوقتى جاى تسألني مالى
تسألني ليه حزن الزهور
أنا ياقلبى دلوقتى تحت
وبعد حلم العمر تهت
والليالى خلتنى تبت
لكنى جوايا غضب
عايز أثور
يمكن تعبت .. بس
لسة قادر ع النسور




0 التعليقات:
إرسال تعليق